Faq

Meest gestelde vragen

Algemeen

Is een aankoop bij besteljeorkestband.nl veilig?
Ja, want we gebruiken een beveiligde verbinding.

Ik heb een fout gemaakt tijdens het aankopen. Wat moet ik doen?
Bericht ons door het contactformulier in te vullen, of u sluit af en begint opnieuw. Zo kunnen we voorkomen dat het verkeerde verstuurd wordt.

Zijn alle bedragen incl. 21% BTW?
Alle orkestbanden in de webshop zijn incl. 21% BTW, behalve de banden 
die op maat gemaakt moeten worden. Deze zijn excl. 21% BTW

Betaling     

Ik heb betaald maar niets ontvangen. Wat moet ik doen?
Wanneer u het geld aan ons betaald heeft en na 1 dag nog niets in huis stuurt u dan zo snel mogelijk een berichtje en vul het formulier in. Vergeet dan niet uw naam, adresgegevens en ordernummer te vermelden.
Ik heb foutief overgemaakt. Wat moet ik doen?
Communiceer dit met ons op het formulier. Na controle zal het te veel betaalde bedrag teruggestort worden.
Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?
Ideal, Paypal, MisterCash.

Verzending en levering

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Dan ontvangt u een bevestigingsmail van ons.

Welke kwaliteit orkestband wordt er geleverd ?
Orkestbanden per mail verzonden op 320 KBPS

Zijn mijn klantgegevens veilig?
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van uw aankoop. Deze blijven eigendom van besteljeorkestband.nl en worden niet doorgegeven aan derden.

Klachten

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Stuur een bericht zodat wij service hieraan kunnen verlenen en zo nodig kunnen verbeteren. Er wordt zeer veel waarde gehecht aan tevreden klanten.

Foutief aangekochte producten. 
Heeft u bij ons een aankoop gedaan van een digitaal product wat al in uw bezit is, en aangeschaft bij een ander bedrijf, is ruilen, terugnemen of een tegoed niet mogelijk.

Alle orkestbanden die aangeschaft zijn, zijn uitdrukkelijk voor persoonlijk gebruik.